La campanya “Compte Amb tu” s’emmarca en les accions de difusió de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) que la Fundació Ángel Tomás està realitzant amb el finançament de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social Corporativa, Participació i Col·laboració.
Per: FISAT
La inserció sociolaboral o el voluntariat corporatiu són dos de les propostes que llança la Fundació perquè les empreses que aposten per la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) augmenten el seu impacte social en concret, amb la ocupabilitat dels joves o en la millora de la qualitat de vida de la infància.
A través dels testimoniatges d’educadors, empresaris i destinataris dels programes de la Fundació es vol donar a conèixer el paper de tots ells en el camí de la inserció sociolaboral, tots clau en la consecució de l’èxit dels programes i dels seus participants.
La campanya es materialitzarà a través de vídeos, escrits i imatges, i es difondrà en la web i en les xarxes socials de la Fundació (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Youtube) i entitats col·laboradores amb les quals la Fundació treballa en xarxa. La campanya de divulgació va dirigida al públic en general, amb intenció de sensibilitzar a tots els agents socials sobre les diferents dificultats per les quals travessa la societat en matèria laboral, personificades en col·lectius concrets. Al mateix temps pretén deixar constància de les possibilitats de canvi que s’obrin a través de l’exercici responsable de les organitzacions i del seu compromís i suport.
A més d’aquesta campanya, en línia amb l’impuls de la RSC, el pròxim 26 de setembre se celebrarà la I Jornada de Responsabilitat Social Corporativa i inserció sociolaboral que organitza la Fundació.